Ders Kayıt İşlemleri ve Çakışan Dersler HakkındaTüm Duyurular
25
EYL

Ders Kayıt İşlemleri ve Çakışan Dersler Hakkında

 

 

 

Sevgili Kültür Varlıklarını Koruma ve Onarım Bölümü Öğrencileri;

 

Ders kayıt işlemleri sırasında yaşadığınız sorunları Bölüm Başkan Yardımcımız Dr. Öğr. Üyesi Drahşan UĞURYOL'a

e-posta olarak iletmeniz gerekmektedir.

 

Dr. Öğr. Üyesi Drahşan UĞURYOL: drahsankaramik@gmail.com

 

---

 

Üniversitemiz Senatosu’nun 1 Eylül 2020 tarih ve 2020-06 sayılı toplantısında, 2020-2021 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Yarıyılına mahsus olmak üzere “Öğrencinin ders programında çakışma görülmesi durumunda, alttan alınan ve çakışan en fazla iki dersin seçilebilmesine imkân tanınmasına; alttan alınan ders için devam mecburiyetinin aranmamasına” karar verilmiştir. 

 

Ancak sistem çakışan derslerin alınmasına izin vermediğinden bu kapsamda ders almak isteyen öğrencilerimizin dilekçe ile kayıtlı bulundukları Bölüm Başkanlığına başvurmaları gerekmektedir. Çakışma durumu ilgili Bölüm Başkanlığınca incelenerek ders alması uygun görülenlere Fakülte Yönetim Kurulu kararı ile bu dersler eklenecektir.
 

Dilekçe vermek isteyen öğrencilerimizin, dilekçe olarak FR-0609 - Fakülte-Yüksekokul Öğrenci Genel Dilekçe Formu'nu kullanmaları gerekmekte olup, en geç 1 Ekim 2020 tarihine kadar Bölüm Başkanlığı'na ulaştırmaları gerekmektedir. Dilekçesini e-posta olarak iletecek öğrencilerimizin, dilekçelerini kvkoblm@yildiz.edu.tr e-posta adresine göndermeleri rica olunur.

 

Kültür Varlıklarını Koruma ve Onarım Bölüm Başkanlığı